субота, 26 вересня 2015 р.

Брейн – ринг : « Кращі знавці біології».


Брейн – ринг : « Кращі знавці біології».

Мета: визначити за допомогою різних конкурсів кращих знавців біології; розвивати вміння працювати в команді; виховувати в учнів бережливе ставлення до власного організму.
Матеріали та обладнання: плакати, картки з завданнями, презентація « Брейн-ринг» ,назви команд на столі, картки для аукціону,  клей ,фломастери, картки з скелетом, картки для показухи, 2 ватмани, картка з питаннями для бліц-опитування, грамота.
                              
                                      Хід брейн – рингу
              1. Вступ (повідомлення правил гри).
             2. Привітання команд та представлення учасників команд, представлення журі.
              Конкурс 1.( щоб визначити котра команда буде першою   
        відповідати на питання, 5 балів за  відповідь).
        Скільки кісток у дорослої людини? ( приблизно 206)
        Конкурс 2. Бліц-турнір. ( 1 бал за правильну відповідь )
Питання для бліц- турніру.
 1.Як називається хвороба, коли в людини мала кількість гемоглобіну в крові?  Анемія
 2.Як називаються клітини кістки?    Остеоцити
  3. Яка робота мязів спостерігається при присіданні людини?  Динамічна.
             4.Яка найменша кістка в людини?   Стремінцева.
             5.Як називаються клітини хрящової тканини?. Хондроцити.
             6. Як називається сполука, яка міститься в еритроциті артеріальної крові?         
                 Оксигемоглобін
                   7. Хвороба викривлення хребта в бік?     Сколіоз
                  8. Що захищає нас від кровотеч під час порушення кровоносних судин?   
                   Тромбоцити.
Конкурс  3. Аукціон. Учні купують картки «Еритроцит, Лейкоцит, Тромбоцит, Череп» . Команда яка за картку повідомить найбільше інформації  придбає її і матиме змогу її обміняти на 10 балів.

Конкурс  4. Склади пазли скелета людини.( В конвертах учасники отримують роздрукований скелет людини розрізаний по окремих кістках. Учні повинні правильно його скласти  наклеїти на ватман і підписати назви кісток. Завдання виконується на швидкість. 5 балів за швидкість і також оцінюється правильність . Максимальна кількість балів 10).

Конкурс 5.  Аптечка перша допомога( 10 карток  з малюнками з аптечки , учні повинні визначити для чого вони застосовуються.)
Конкурс 6 .« Ти мені , я тобі». Команди для своїх суперників готують по два питання.
 Конкурс 7. «Показуха». Команди повинні не використовуючи слів для своїх суперників показати процес який властивий людському організмові. Наприклад захоплення лейкоцитом чужорідного тіла.
Судді підбивають підсумок, для глядачів відеофільм.
3. Підсумок конкурсів, нагородження переможців.




Немає коментарів:

Дописати коментар